Let us SNOWboard

La munte cu prietenii. Am plecat si noi o zi ‘ca bagabontii’ sa ne dam cu scandurile. (pare totul casual, no?)

Doi pasi si tzac-pac am ajuns la munte. Partie, zapada, cabana de inchiriat. Nu aveau placa pentru inaltimea mea. Cica fusesera mai devreme niste copii si le-a dat pe alea mici. Dar ce mai? Sunt kinder?!

Anyway – si o placa mai mare e minunata asa ca ni le-am luat in spate si ne-am carat spre partie. Dar smecheria e ca mai erau doi sateliti cu noi care nu se mai dadusera pe partie. Le-am sugerat noi frumos placi dar ei nU! Vrem skiuri! Si din gara la Predeal unde era cabana de inchiriat pana pe partie au facut o ora mergand ca pinguinii. Cand au ajuns la telescaun s-au prabusit de oboseala cu bete cu tot.

Yeah! That’s loads of fun. Pe la a patra coborare pe partia de la Clabucet mi-a luat fata un baiat frumos si… zburr pooc! Zboor in sageata si aterizare pe umarul drept. Umar dislocat, statea belg pe langa mine de parca nu avea pic de os, pana a venit alt tip si usooor mi l-a pus la loc. Sexy hero! 😀

So God! Let me be a ‘snowboard rider’…

Enjoy life si distractie placuta!

4 răspunsuri to “Let us SNOWboard”

  1. ciuncky Says:

    Pentru asta ai 10 puncte!

  2. ciuncky Says:

    si…nu au fost chair 2 pasi, ci 4 ore…

  3. miraj Says:

    10 puncte? Pot sa le schimb pe bomboane?

  4. ciuncky Says:

    pe ce vrei tu don’shaora…


Lasă un comentariu