O viata noua, in alta tara

Sa stergi cu buretele tot ce a fost, si sa incepi o viata noua. Cu oameni noi, cu locuri noi, o viata cu totul noua.

Eliberator!

Doar ca.. eu imi iubeam vechea viata. Imi erau dragi oamenii, familiare locurile.

Dar am ales sa alerg, am sarit pe trambulina si acum… sunt in aer. Sa vedem unde aterizez. Am inceput o viata noua, asa ca m-am gandit sa o fac noua cu totul, oamenii din jurul meu s-au schimbat complet, locul s-a schimbat complet, si uite ca si serviciul mi s-a schimbat complet. Am ales sa urmez o pasiune, si sa las economia sa astepte. Pana cand nu voi mai avea alta optiune…

Dar eu sunt aceeasi, chiar daca sunt departe de casa, chiar daca oamenii nu vorbesc limba mea. Eu sunt aceeasi. Doar decorul s-a schimbat. Si cred ca niciodata nimeni nu poate fugi de el insusi. E doar o amagire sa crezi ca poti fi nou in alta parte fara sa te schimbi, prin efort, din interior spre exterior.

Asa ca, bine ca am plecat din Romania de drag, si nu am fugit de ceva.Iar de maine creez imagini din lumina! De la prima ora!

Un răspuns to “O viata noua, in alta tara”


Lasă un răspuns

